Известие

Collapse
No announcement yet.

вървеж-от 1500 об.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вървеж-от 1500 об.

    ....
    Last edited by kostadin_ls; d.m.y г., 09:30.
    sigpic156 1.9 jtd

  • #2
    Моля Ви не си правете гаври с колите тия инженери дето са ги създавали не са от детската градина и затова са създали променливи фази на всмукателните клапани и за това донастройване на вала на изпускателните клапани има раздвижни шайби а не прехвърлян е на зъби на ремъка.. На това му се вика МУНИНГ.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Раздвижената шайба е на всмукателният,там си остава както си е.....Само споделям, а и съм споменал обороти,който не го устройва да не го прави../с уважение към всички колеги/
      sigpic156 1.9 jtd

      Comment


      • #4
        А разполагаш ли със замери на мощността преди и след зацепването на разпределителния вал и разход на гориво щото ми е много съмнително. Това а пък и това дето го казваш с промяната на мощността при ниски обороти се постига със подмяната на въздушния филтър с подходящ смяна на софтуера и подходящ бензин и цялата работа струва към 300-400лв и двигателя върви до 7500 оборота а прекъсвача е на 8000. И е доказано със замери на мощността ускорението и изминаването на 400 (402)м.
        П.С. Ако можеш да го докажеш по някакъв начин ще е добре например нещо като изпускателния клапан отваря по рано и затваря по рано а пък от тук следва...............
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Колега,
          Ако отвориш изпускателен клапан по-рано има опасност това да се случи при незавършил процес на горене.
          Колкото по-високо октаново число е горивото толкова по-бавно гори, а газта гори може би най-бавно. Ако отвориш по-рано клапана рискуваш да прегрееш клапаните, техните седла и главата на двигателя в областта на изпускателните тръби.
          Най-малкото ще вдигнеш температурата на двигателя и после ще имаш проблеми с изпускателните клапани.
          На по-старите автомобили които са с регулировка на предверението чрез завъртане на токоразпределителя (делкото) при работа на газ им задаваха няколко градуса предверение за да избеганат отваряне на клапаните преди да е свършил процеса на горене.
          Все пак всеки преценя какво е най-добро за неговата Алфа и какво би му диставило по-голямо удоволствие при каране.
          Успех!!!!
          sigpicМечтите стават реалност...Ама как..!?
          Alfa Romeo 156 SW 2.0ts

          Comment


          • #6
            вярно е това което казва човека за зъбите
            самоче не оточни
            4е със 20 литра минаваш макс 70 км
            иначе верно върви като луда

            Comment


            • #7
              Re: вървеж-от 1500 об.

              Първоначално публикувано от kostadin_ls
              всички майстори да знаят,че ако се даде предварение от 2 зъба на изпускателният вал,колата дърпа от 1500 до 5200 об.като луда,а при един зъб,от 2200 до 6200 същото се отнася и за фият-купе 1.8 .16в....На който не му трябват по-високи обороти,може да пробва.
              ужас! не мога да повярвам че хората от алфа ромео на са го открили това. егати тъпанарите са. друго са си нашите местни български "корифеи".
              колега, интересно ми е колко километра ще минеш с така зацепени валове. едва ли ще са много.
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by kostadin_ls; d.m.y г., 15:51.
                sigpic156 1.9 jtd

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by kostadin_ls; d.m.y г., 15:50.
                  sigpic156 1.9 jtd

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by kostadin_ls; d.m.y г., 15:49.
                    sigpic156 1.9 jtd

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kostadin_ls
                      И още нещо,когато всичко е на белези,при започване на пълнене на цилиндрите,изпускателните клапани завършват затварянето,а не е са затворени напълно,така се предотвратява засмукването ма топъл въздух от генерацията,може да е много малко но го прави.Не знам,защо но е така,може би да покрият еко нормите.....
                      Това с оставането на клапана отворен (препокриването на фазите ) се прави защотото потока на газовете които излизат през изпускателните клапани създават така наречения ЕЖЕКЦИОНЕН ефект т.е. потока който излиза през изпускателните клапани овлича (засмуква ) останалите количества изгорели газове въпреки че буталото е почнало да слиза към долна мърва точка и е започнало създаване на разреждане в набдуталното пространство и нса отворени смукателните клапани. По същата причина се оставят отворени след дална мърва точка и смукателните клапани по време на такта сгъстяване. мисла до около 25-45 градуса след ДМТ.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        до Novachev.........прав си,може да се окаже че темата е изчерпана,замислям се дали пак да не ходя за презацепване,но на тебе лично не ти ли се късат нервите като не иска да одлепи на ниските обороти?.и още нещо,ти караш ли с катализатор и фунията на капака на въздушният филтър,от вътрешната страна?
                        sigpic156 1.9 jtd

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kostadin_ls
                          до Novachev.........прав си,може да се окаже че темата е изчерпана,замислям се дали пак да не ходя за презацепване,но на тебе лично не ти ли се късат нервите като не иска да одлепи на ниските обороти?.и още нещо,ти караш ли с катализатор и фунията на капака на въздушният филтър,от вътрешната страна?
                          Филръра е сменен с реплейсмант катализатора го нямаше още на втория ден фунията е на място а има и сменен софтуер на компа на двигателя така наречения ре-мап в Екстрийм тунинг и нямам проблеми с ускорението от ниски обороти а пък във високите става направо хала
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            kostadin_ls
                            незнам бате сега ще ти кажа
                            един такъв пишман маистор ми сменя ремака
                            ама уви 2 зъба напред
                            става въпрос за голф 3 1.8 90 коня
                            та
                            тоя голф със тоя ремък като му набиех 3та и превърташе гуми а стандартно едвам го прави на 2ра
                            и значи ситуациата е такава
                            сипвам си аз 20 литра гориво като преди това имах също
                            минажам 80 км и колата загасна
                            смятаи
                            незнам точно колко ама отиде сигурно 30 разхода
                            мерише на бензин та се не трае
                            ама аиде онова е моно инжекция
                            това е пълна
                            ама бате

                            Comment

                            Working...
                            X